سرباز فاطمه

سربازان فاطمه آماده اند

سرباز فاطمه

سربازان فاطمه آماده اند

سرباز فاطمه
سالهاست که جنگ پایان یافته ولی هنوز کسانی هستند که دلشان شهادت میخواهد جنگ امروز جنگ نرم است. جنگی بدون صلاح.جنگ امروز با قلم است.با علم است.
جنگ امروز این است که ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
جنگ امروز بودن یا نبودن اسلام است.
جنگ امروز جنگ نرم است جنگی بدون خون ریزی اما با تیر های با تخریب بسیار بالاتر.
سربازان فاطمه آماده اند

For years the war ended, but their hearts are still those who want to witness today's war is war. No good war. Wars today with pens., With science.
War today is that we should be supporting the supreme leader.
War today is whether or not Islam.
Today, war is war, war without bloodshed, but shot with a much higher damage.
F. soldiers are ready
تصویر منتخب

تصویر منتخب

آمد رمضان هست دعا را اثري دارد دل من شور و نواي دگري ما بنده عاصي و گنهكار توييم اي داور بخشنده بما كن نظري
خاکریزفرهنگی

*1786* هرکس تصور کند که 34 سال مبارزه امام صادق(ع) تنها برایتدوین احکام فقه بوده، مرتکب اشتباهی تاریخی شده.هدف نهاییامام ششم همانندسایر ائمهاطهارایجادحکومت اسلامی بوده. رهبر انقلاب26.7.68 --------------------------------------------- *1888* ای آنکه خدا ستوددر قرآنت جانم به فدای سینه ی سوزانت ای جعفرصادق ای امام مسموم سوزد دل ما ز تربت ویرانت.
حمایت می کنیم

حمایت از جزیره همیشه ایرانی ابوموسی

حدیث تصویری

حدیث روز

یادی از فرماندهان

یادی از فرماندهان شهید مهدی زین الدین

چند ماهی مرخصی نرفته بودم. موی سرو صورتم بلند شده بود. دل آذر با فرمانده لشکر داخل سنگر شدند.اولین بار بود که حاج مهدی زین الدین را از نزدیک می دیدم. با خنده گفت : ((چند وقته مرخصی نرفتی؟! لابد با این قیافه توی خونه راهت نمی دن!!)) بعد قیچی دل آذر را گرفت و شروع به کوتاه کردن موهایم کرد. سپس در گوش دل آذر یک چیزی گفت و رفت. دلآذر گفت : ((وسایلتو جمع کن. باید بری مرخصی!)) گفتم: ((آخه...)) گفت: ((دستور فرمانده لشکره.)) /نام فرمانده: مهدی زین الدین /سن فرمانده: 25 سال /تاریخ شهادت: 1363 /محل تولد: تهران /منطقه شهادت: سردشت
آخرین نظرات

در 12 ام تیر 1367، ناو امریکایی وینسنس، یک فروند هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس هدف قرار داد و همه 290 سرنشین آن را به شهادت رساند. در این یادداشت، جنبه های گوناگون این حادثه بررسی و به شرح رویداد، اهداف امریکا از این جنایت، عملکرد سازمان های بین المللی، آثار آن بر […]

ر 12 ام تیر 1367، ناو امریکایی وینسنس، یک فروند هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس هدف قرار داد و همه 290 سرنشین آن را به شهادت رساند.

در این یادداشت، جنبه های گوناگون این حادثه بررسی و به شرح رویداد، اهداف امریکا از این جنایت، عملکرد سازمان های بین المللی، آثار آن بر جنگ تحمیلی و نیز واکنش امام خمینی رحمه الله در برابر این جنایت پرداخته شده است.

23 300x200 پروازی که هیچگاه به مقصد نرسید

شرح رویداد

در روز دوازده  تیر 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی پرواز کرد. این هواپیما، هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود که بر فراز آب های سرزمینی ایران و در آب های اطراف جزیره هنگام، به دلیل شلیک دو موشک از ناو امریکایی وینسنس سقوط کرد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی گناه، زن و کودک بودند. همچنین بیست هندی، یک ایتالیایی، شش پاکستانی، سیزده نفر تبعه امارات و شش یوگسلاو نیز در میان مسافران هواپیما دیده می شد.

حادثه یا عمد

انهدام هواپیمای مسافربری ایران بر اثر شلیک موشک ازناو وینسنس، عملی اتفاقی یا صرفاً ناشی از ضعف فناوری و خطای بشری نبود، بلکه آخرین سیاست دولت امریکا در برابر ایران به شمار می آمد. البته از مدت ها پیش اخطارهای غیرقانونیِ مرکز اطلاعات پرواز سازمان هواپیمایی امریکا، موجب ناامنی فراگیر و تهدیدهایی بر ضد هواپیماهای غیرنظامی منطقه خلیج فارس شده بود. در نهایت، دولت امریکا نیت اصلی خود را آشکار ساخت و یک فروند هواپیمای مسافربری ایران را بی دلیل ساقط کرد و جان 290 انسان بی گناه را گرفت.

هدف امریکا

هدف امریکا، نه ساقط کردن هواپیمای ایرباس ایران، بلکه وادار کردن جمهوری اسلامی به پذیرش صلح و پایان جنگ تحمیلی بود، چنان که دونالد ریگان، رئیس جمهور وقت امریکا در این زمینه اظهار داشت: «این فاجعه (سقوط هواپیمای مسافربری ایران از سوی امریکا) ضرورت دست یابی به برقراری صلح را با حداکثر شتاب، دو چندان ساخته است».

تمسخر افکار عمومی دنیا

پس از سرنگونی هواپیمای ایرباس ایران، سران کاخ سفید با رفتار دوگانه خود، به تمسخر افکار جهانی پرداختند. از سویی، دونالد ریگان، رئیس جمهور وقت امریکا، در اعلامیه ای، با اظهار تأسف از این رویداد تلخ، به سرنگون شدن هواپیمای مسافربری ایران اعتراف کرد، ولی اقدام ناو امریکایی را عمل دفاعیِ بجا دانست و مدعی شد هواپیمای ایرباس ایرانی در حال کاهش ارتفاع و شیرجه رفتن به سوی ناو امریکایی بوده است. از سوی دیگر، به فرمانده ناو وینسنس ـ که موجب سقوط هواپیمای مسافربری ایران شده بود نشان افتخار داد و بر جنایت او مهر تأیید زد. این تناقض آشکار، از عوام فریبی ریاکارانه دولت امریکا و نیات شوم سردمداران این کشور خبر می داد.

رفتار سازمان های بین المللی

پس از سقوط هواپیمای ایرباس ایران، سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت و سازمان بین المللی هواپیمای کشوری (ایکائو) از حقوق ایران دفاع نکردند، چنان که رهبر معظم انقلاب درباره ایکائو می فرماید: «امریکایی ها خودشان گزارش دادند. گفتند گزارش ایکائو، با همکاری ارتش امریکا تهیه شد. خوب، ایکائو مثلاً یک سازمان بی طرف بین المللی است. اگر آن روز ما می گفتیم ایکائو این گزارش را مغرضانه نوشته است، یک عده می گفتند شما خیلی بدبین هستید. ایکائو یک سازمان بی طرف است، به آمریکا و شما چه کار دارد. (بعدها) خود امریکایی ها اعتراف کردند و گفتند که گزارش سازمان ایکائو را امریکا تنظیم کرده است و خلاصه این که، امریکا در انداختن ایرباس ایرانی مقصر نیست؛ مجامع جهانی این گونه اند».

نظرات  (۲)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۳ مهدی امینی
سلام ممنون از حضورتان در وب گروه ما
واقعا وب سایت خوبی راه اندازی کردین جای تحسین داره امیدوارم همینطور به فعالیت هاتون ادامه بدهید یا علی
در ضمن لینک شما در قسمت پیوند های صفحه اول ما درج گردید با تشکر گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
پاسخ:
با تشکر از شما. موفق و سر بلند باشید
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۷ محسن تقی زاده
پایگاه مکانیک بیوسیستمـBio
فن آوری های نوین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی